8 Eylül 2006 Cuma

Samsun'lu Judocular


1.Haber

Samsun İlkadım Belediyesi Spor Kulübü judocuları, Balkan Şampiyonası'ndan üç madalyayla döndü.

Bosna Hersek'te 5-6 Ağustos tarihlerinde 10 ülkenin katılımıyla gerçekleşen Büyükler Judo Balkan Şampiyonası'nda Seda Karadağ altın, Canan Adıgüzel gümüş ve Asena Tuğba Dursun bronz madalya kazandı. İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok, İlkadım Belediyesi Spor Kulübü judocularının aldıkları başarılarla uluslararası çapta markalaştıklarını ifade etti. Tok, alınan bu büyük başarıda emeği geçen antrenörleri de tebrik etti. (10.08.2006-İhlas Haber Ajansı)

****
 2.Haber
Samsunlu Judocular, 2 Altın Madalya Kazandı
Azerbaycan Judo Federasyonu (AJF) ve Avrupa Judo Federasyonu (EJU) tarafından Bakü'de düzenlenen Bayanlar ve Erkekler Judo Dünya Kupası'nda İlkadım Belediyespor'un bayan sporcuları 2 altın, 5 gümüş ve 1 bronz madalya kazandı.


İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok, 2006 yılının önemli turnuvalarından biri olan Azerbaycan Dünya Kupası'nda sporcularının elde ettiği başarının, olimpiyat puanlaması öncesi sporculara moral olduğunu söyledi. 

İlkadım Belediyespor Kulübü Başkanı Mustafa Yeşil ise "2007 yılında başlayacak olimpiyat barajı puanlamasında önemli turnuvalardan biri olan Bakü Turnuvası, olimpiyata gidecek sporcular için bir basamak olacaktır" dedi. (29.08.2006-İhlas Haber Ajansı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder