19 Aralık 2006 Salı

Olga GÜLERCİ

1971 Samsun doğumlu. 1990 yılında Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü'nde lisans eğitimine başladı. Üniversite yıllarında Çankaya Halkevi ve Sahne Oyuncuları'nda tiyatro eğitimi aldı. Aynı dönemde Çağdaş Drama Derneği Yaratıcı Drama Eğitim Programı'na katıldı.

1995' te lisans eğitimini tamamladıktan sonra İstanbul'da anaokulu eğitmenliği yaptı. Daha sonra tiyatro çalışmaları ağır bastı. Beko Çocuk Tiyatrosu "Küçük Prens" projesi, Sahne Amirliği ve Yönetmen Asistanlığı görevini üstlendi.

1997 yılından itibaren çeşitli anaokulu ve ilköğretim okullarında Yaratıcı Drama ve Tiyatro eğitmenliği yaptı. 1999 yılında Tiyatro Tiyatrosu Halkla İlişkiler ve Organizasyon Sorumluluğu, 2002 yılında aynı toplulukta oyuncu ve organizasyon sorumlusu olarak çalıştı.

2002 Kasım ayında MiM Sanat Merkezi'ni kurdu. Eğitmenliğinin yanı sıra yazarlık denemeleri de yaptı. Bulut Yayınları'ndan çıkan "Bir Çocuk... Bir Düş... Bir Oyun..." adlı 06-16 yaş grubu çocuklar ve yetişkinlerin oynayabileceği, yine onların gerçek dünyalarından yola çıkarak kaleme aldığı kitabı ilk denemesidir. Halen bir masal dizisinin yazımını sürdürmektedir. MiM Sanat Merkezi'nde var olan tüm sanat dalları ile ilgili etkinliklerin koordinasyon-organizasyon ve halkla ilişkiler sorumluluğunu üstlenmektedir.


http://www.mimsanat.org/olga.php

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder