25 Kasım 2006 Cumartesi

Bafra Kızılırmak Lisesi


Okulumuz 1905 yılında Rumlar tarafından "Rum Kız Lisesi" olarak açılmış, daha sonra 1924-1926 yılları arasında " Özel Feyzi Cumhuriyet Lisesi " olarak hizmet vermiş olan şimdiki Kızılırmak Anaokulu binasında 1926 yılında "Kızılırmak İlkokulu" olarak eğitim-öğretime başlamıştır.

1926-1995 yılları arasında eski binasında, 1995-1996 yılından itibaren de mevcut binasında eğitim öğretimine devam eden Kızılırmak İlkokulumuz çok sayıda onurlu ve başarılı Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı yetiştirmiştir.

1997-1998 eğitim-öğretim yılından itibaren "Sekiz Yıllık Zorunlu İlköğretim Uygulaması" Bafra Kızılırmak İlköğretim Okulu ismini almış, Türk Milli Eğitimine devam etmiştir.

Okulumuz 2000’li yıllarda "dünya milletleriyle medeniyet yarışında en iyi biçimde yerini almak için çalışacaktır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder