4 Ağustos 2006 Cuma

Alaçam'dan Mektup Var.



Hasan SANCAK  /Noter Onaylı Ruya  
"Sözüm öğretmenin emeğini çalan, hakkını gasbeden ve vermeyen şirketleredir. Lütfen aşağıdaki yazılarımı iyi okuduktan sonra söylemek istediklerinizi ondan sonra söyleyiniz. Sizden emekli bir öğretmen olarak ilgi ve destek bekliyorum. "


"Paranın kölesi olanlar açıklamalarımı lüffen okumasınlar.

Ben, sadece şiir kitaplarımı çıkartmanın ve alternatif reklâm senaryolarımı kamuoyuna duyurmanın mücadelesini veriyorum. Beni aranıza aldığınız için teşekkür ediyorum. Blog’daki bütün arkadaşlarıma en derin saygı ve sevgilerimi sunar, bütün ailesiyle birlikte huzurlu bir hayat sürmelerini dilerim.
     
Bu yazımı size, Orta Karadeniz Bölgesi’nin en şirin ilçelerinden biri olan, yeşille mavinin kucaklaştığı turistik Samsun’un Alaçam İlçesinden yazıyorum. Adım Soyadım Hasan Sancak’tır. 50 yaşındayım. Nagehan (21) isminde bir kız, Alp Cihan (18) ve Boğaç Han (16) isminde de iki tane erkek çocuk sahibiyim. O’ dur, Onlar Analarımız, Benim Annem Melekti isimli üç tane şiir kitabım vardır. Bu kitaplarımla birlikte basıma hazır 40 tane şiir kitabım ve 4000 tane şiirim okuyucularla buluşmayı bekliyor.
            
1 Aralık 2000’de gördüğü rüyayı Notere onaylatan dünyadaki ilk kişiyim. Şimdiye kadar şiir kitaplarım, NOTER ONAYLI RÜYALARIM, Notere onaylattığım  “Televizyonlar İçin 300’e yakın İlginç Yarışma ve reklâm senaryolarım ile kamuoyunun gündemine geldim. Notere onaylattığım 20 tane reklâm senaryom ile birlikte, yazmış olduğum 400 tane alternatif reklâm senaryom bulunmaktadır. Bu reklâm senaryolarımın 40 tanesi rüyadır. Notere onaylanan 8 tane rüya reklâmım vardır. Bu rüya reklâm senaryolarımdan 3 tanesi ismi geçen dört tane büyük şirket tarafından, benden izin alınmadan, dünyada ve Türkiye’de ulusal televizyonların reklâm kuşaklarında gösterilmiştir. Bunları RÜYALARIMI GERİ VERİN kitabımda da okuyucularla buluşturacağım.
      
Yazdığım ve Notere onaylattığım ilginç bir rüya reklâmım benden izin alınmadan Haziran-Temmuz 2004’te bir kot firması (MAVİ JEANS), Nisan 2005’te de dünyada sadece kendime ait olan NOTER ONAYLI RÜYA’m Coca Cola, Ocak 2006 yılının ilk haftasından itibaren de bir Cep Operatörü (TURKCELL), aynı NOTER ONAYLI RÜYA’ mdan  esinlenerek oynatmışlardır. BLENDAX’IN ALOE VERA ÖZLÜ NEMLENDİRİCİ ŞAMPUANI 15.02.2006 tarihinden itibaren de başka bir NOTER ONAYLI KÂBUS YATAK REKLÂM SENARYOMDAN esinlenerek reklâm senaryomu oynatmıştır. Kot, İçecek, Cep Operatörü VE ŞAMPUAN FİRMASINI rüya reklâm senaryolarımı BENDEN İZİNSİZ kullandıkları için protesto ediyorum." Hasan Sancak

Not: 22.09.2006 Cuma günü Samsun 3 Asliye Hukuk Mahkemesi Duruşma Salonunda Coca Cola‘yla mahkemesi olacaktır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder