17 Mart 2007 Cumartesi

Mehmetçik-Köylü Omuz Omuza



Daha Doğrusu "Ordu Millet Elele"


Samsun Sahra Sıhhiye ve Eğitim Merkezi Komutanlığı tarafından Merkez İlçe'ye bağlı Ataköy'de, Badırlı İlköğretim Okulu onarılırken, öğrencilere hediyeler verildi, vatandaşlar da sağlık taramasından geçirildi.

Garnizon Komutanı Tümgeneral Naci Beştepe'nin, gelen yardım talepleri üzerine köyde yaptırdığı incelemenin ardından ekip oluşturulup Badırlı Köyü İlköğretim Okulu'nun onarımı gerçekleştirildi. Askerin büyük titizlikle çalışarak onardığı okul daha sağlıklı bir eğitim-öğretime hazır hale getirildi.

40 öğrencinin öğrenim gördüğü okulda 3 öğretmenin görev yaptığını dile getiren Okul Müdürü Asuman Sağlam, okulun onarımıyla ilgili düzenlenen törende Türk Silahlı Kuvvetleri'ne teşekkür etti. İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat İspirli de Garnizon Komutanı Beştepe'ye teşekkür plaketi verdi.

Törenin ardından, subay ve astsubay eşlerinin katkılarıyla oluşturulan ve içersinde eşofman, spor ayakkabısı ve kırtasiye malzemeleri bulunan yardım paketleri öğrencilere hediye edildi. Ayrıca askeri personel tarafından köy halkı sağlık taramasından geçirildi ve ilaçları verildi. 12 hekimin görev aldığı sağlık taramasında kadınlar daha çok kemik erimesi ve göz, çocuklar ise diş çürüğü şikayetlerinde bulundu. Askeri bandonun sınıfta verdiği konser ise öğrencilerin büyük ilgisini çekti.

Garnizon Komutanı Tümgeneral Naci Beştepe, "Toplumsal Gelişime Destek Faaliyetleri" çerçevesinde yürüttükleri çalışmaların Samsun'da 3 okulda daha sürdürüleceğini dile getirdi. Beştepe, "Her şey çocuklarımız ve halkımız için" dedi. Milli Eğitim Müdürü Nevzat İspirli ise, Türk İstiklal Harbi'nden bu yana ordu-millet kaynaşmasının her zaman dünyaya örnek olduğunu ifade etti. Köy halkı yapılan faaliyetlerin sevindirici olduğunu kaydetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder