25 Şubat 2007 Pazar

Rüya Davası



Rüyamı çaldı diye
Coca Cola'ya dava açtı


Samsun'da Hasan Sancak'ın reklam senaryosu haline getirip notere onaylattığı rüyalarının, Coca Cola firması tarafından çalınarak televizyonlarda yayınlatıldığını iddia ederek açtığı tazminat davası başladı.


Samsun 3. Asliye Hukuk Mahkemesi'nde bugün (23/09/2006) ilk duruşması yapılan davada Hasan Sancak'ın avukatı Ali Türkmen, mahkemeye daha önce sunduğu yazılı beyanını tekrarlayarak müvekkilinin rüyasında gördüğü noter onaylı reklamın içecek firması tarafından televizyonlarda reklam filmi olarak yayınlatıldığını söyledi. Coca Cola firmasının avukatı Mehmet Eren Göbelek ise davanın usulen reddedilmesini istedi. Göbelek, basın mensuplarının duruşma salonunda davayı takip etmesine izin verilmemesini de talep etti; ancak bu istek hakim tarafından kabul edilmedi. Notere onaylattığı daha sonra da reklam metni haline getirdiği rüyasının Coca Cola firması tarafından alınarak reklam filmi haline getirildiği yönündeki iddiasını yineleyen Hasan Sancak, “Hakkımı sonuna kadar arayacağım. Ben çalınan rüyamı geri istiyorum. Bu işin peşini bırakmam mümkün değil. Bunu herkesin böyle bilmesini istiyorum.” dedi.
/Yasin Çanakçı, Samsun




Bu yazımı Orta Karadeniz Bölgesinin en şirin ilçelerinden biri olan, yeşille mavinin kucaklaştığı turistik Samsun’un Alaçam ilçesinden yazıyorum. Habere konu olan kişiyim. Adım soyadım Hasan Sancak’tır. Alaçamlı Halk Şairi, Reklâm Yazarı, Eğitimci, Gazeteciyim.24 senedir basının içindeyim.

Bu kitaplarımla birlikte basıma hazır 40 tane şiir kitabım ve 4000 tane şiirim okuyucularla buluşmayı beklemektedir. Ben, I Aralık 2000’de gördüğü rüyayı notere onaylatan dünyadaki ilk ve tek kişiyim. O tarihten itibaren de düşümde reklâm senaryoları görerek, notere onaylattım. Bu tarihten sonra da reklâm senaryoları yazmaya başladım. Reklâm yazarı oldum.

Noter Onaylı üç tane rüya reklâm senaryom COCA COLA -MAVİ JEANS- TURKCELL ve BLENDAX Şirketleri tarafından ulusal televizyonların reklâm kuşaklarında gösterilmiştir. Rüya reklâm senaryolarımın iki tanesi gerçek rüyadır. Bunları RÜYALARIMI GERİ VERİN kitabımda okuyucularla buluşturacağım.

1 yorum:


  1. HASAN SANCAK, DÜNYADA İLKLER KİTABINA GİRMEK İSTİYOR!..

    HABER DESTEĞİ VERİR MİSİNİZ? SESİM OLUR MUSUNUZ?
    BİLGİNİZ VAR MIDIR? DÜNYADA İLKLERE NASIL BAŞVURABİLİRİM?
    HASAN SANCAK KİMDİR? NOTER ONAYLI RÜYA NEDİR?

    1 Aralık 2000 senesinde, 44 yaşında, gördüğü gerçek rüya Noter Onaylı Rüya Gıda Işınlama Senaryosu’ nu yazılı metin halinde onaylatan dünyada ki ilk ve tek kişiyim. Bütün Dünyada İlkler Kitabını yazanlara defalarca ulaştım. Bana dönüş yapmıyorlar. Konu hakkında bilgi sahibi olanlardan destek bekliyorum.

    https://www.facebook.com/photo?fbid=4827567567330202&set=a.220738264679845


    https://www.milliyet.com.tr/pembenar/noter-tasdikli-ruya-5299930
    https://www.iha.com.tr/haber-gordugu-ruya-hayatini-karartti-294147/s
    https://www.posta.com.tr/ruya-goren-adama-sok-67917
    https://www.ntv.com.tr/yasam/ruyam-calindi-sikayetciyim,UCoo_jc3E0aKT3Fd9-5W1As

    YanıtlaSil