25 Şubat 2007 Pazar

Belgin Öğrek



Samsun’da doğdu. Samsun Anadolu Lisesi’nden mezun oldu. Yüksek öğrenimini Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dilbilimi alanında tamamladı. Yurt içinde ve dışında bireysel gelişim ve eğitim alanında pek çok programa katıldı. 2000 yılında NLP Master Practitioner eğitimini Leicester Centre NLP’de , 20005 yılında Trainer eğitimini Bristol John Seymour Associates’ te tamamladı. 2000 yılında Amerikalı Klinik Psikolog Dr. Roger Callaghan okulundan onaylı “Düşünme Alanı Terapisi” Practitioner Sertifikası aldı. 2006 yılında Harvard Üniversitesi graduate School of Education’ dan Project Zero Eğitim sertifikası almıştır.

Yabancı Diller Bölüm Başkanlığı, Eğitim koordinatörlüğü, Müfredat Geliştirme ve Ölçme Değerlendirme Koordinatörü, Okul Müdürlüğü, Okul Kuruculuğu, Öğretmen Eğitmenliği dahil olmak üzere eğitim dünyasının tüm kademelerinde yer aldı. Performans geliştirme teknolojisi olan NLP’yi okul’da uygulayan ilk eğitimcidir.


Partnership for Prosperous Performance - İngilizce Öğretim Teknikleri konferanslarının organizatörüdür. Dünya Beyin Haftası Kutlama Komitesi üyesidir. 2004 yılından bu yana “Dana Alliance for the Brain” koordinasyonunda ülkemizde Beyin Haftası Kutlamaları gerçekleştirmektedir.

Yurt içi ve yurt dışında Beyin Temelli Öğrenme, İngilizce Öğretim Teknikleri, İletişim, Motivasyon, Eğitim’de NLP, ve Bireysel Gelişim konularında seminerler vermektedir.

Genç Gelişim ve Kişisel Gelişim dergilerinde kişisel gelişim üzerine yazıları ve röportajları yayınlanmaktadır.

Edu-NLP sertifika eğitimlerini Türkiye’de gerçekleştiren ilk ve şimdilik tek NLP eğitmenidir. Edu-NLP eğitmenleri yetiştirmek en başlıca hedeflerindendir. Ana dile yakın düzeyde İngilizce, anlayıp konuşamayacak kadar Almanca bilir.

Evlidir. Damla ve Can’ ın annesidir.

Araştırmak, gelişmek ve gelişmeye öncülük etmek, paylaşmak ve çok çalışmak onun çalışma ilkelerinin başında yer alır

Öğrendikçe öğrenilecek daha çok şey olduğuna inanır.

Ahenk, denge ve iç bütünlük barındıran başarıyı savunur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder